lørdag 10. mars 2012

Liten lunsj i det grønne!

Lunsj i det grønne!
I dag har vært en perfekt lørdag! Etter en lang frokost og Halvors lille formiddagshvil, fikk vi pakket bæremeisen og gikk på en kjempefin tur i skogen. Da vi forlot huset var klokken bare 10.30! Jeg skjønner ikke hvordan vi klarte og sove til 13.00 da vi var unge og barnløse, hehe. Sover vi til 10.00 nå, føler jeg at hele dagen har gått fra meg. Sikkert mange som kjenner seg igjen i det!

Det er endelig vår hos oss - sola skinte og lufta var klar og en smule skarp. Halvor er veldig glad i utelivet, og det gjør godt å få litt sol på kroppen og i ansiktet.


Så fant vi oss et herlig lite sted og voila - lunsj i det grønne. 

Og etter fin tur, var det duket for VMs skiskyterstafett for kvinner, hvor ei kjempeflink jente er med fra Tingvoll, Synnøve Solemdal. Og det ble bronse!

God lørdag til alle våre lesere!

Hva pakket vi i bæremeisen?
Oppskjært banan, kiwi og eple
Hver sin yoghurt
Litt havregryn
Rosiner
Termos med kaldt vann
Termos med varmt vann
Te


Tre teskjeer
Sitteunderlag
Papir
Søppelpose




Yoghurt med havregryn er godt, syns Halvor.










Jeg vil gjerne ha mammas solbriller, tenker Halvor.






3 kommentarer:

  1. Så utrolig fin blogg dere har :)

    Masse fine oppskrifter og nyttig informasjon! :)

    SvarSlett
  2. Så hyggelig tilbakemelding, din er også kjempebra :-) Jeg kan godt linke opp din flotte blogg her, så kan du linke min?

    SvarSlett
  3. Takk for det :D

    Skal linke til din også! :)

    SvarSlett